Γιατί το Webinar δεν Αρκεί Και Πώς το Μετατρέπουμε σε Εργαλείο Δέσμευσης και Μετατροπής
- Ανδρέας Τσουκίδης

- 20 Δεκ 2023
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Έγινε ενημέρωση: 6 Ιουν

Σήμερα υπάρχουν δεκάδες τρόποι για να προσεγγίσεις τους ιδανικούς σου πελάτες και να τους παρουσιάσεις τις υπηρεσίες σου: άρθρα, διαφημίσεις, video, post σε social media κ.ά. Παρότι αυτά τα μέσα συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται ευρέως, η αποτελεσματικότητά τους έχει μειωθεί αισθητά.
Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό.
Η νοητική κόπωση του σύγχρονου ανθρώπου
Ο τρόπος ζωής του σήμερα έχει διαμορφώσει ένα περιβάλλον με υπερβολικά πολλά ερεθίσματα, με αποτέλεσμα η προσοχή να έχει γίνει εξαιρετικά περιορισμένος πόρος.
Οι περισσότεροι δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν την ανάγνωση ενός άρθρου ή την παρακολούθηση ενός video αν δεν τους κερδίζει συνεχώς την προσοχή και αυτό είναι θέμα νευρολογικό, όχι απλώς θέμα θέλησης.
Αυτός είναι και ο λόγος που τα περισσότερα περιεχόμενα σήμερα, όσο καλά κι αν είναι, συχνά αγνοούνται ή "παρκάρονται" για μελλοντική (και συχνά ανύπαρκτη) παρακολούθηση.
Γιατί επιλέγουμε το live Webinar
Ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα που έχουμε σήμερα στη διάθεσή μας είναι το Webinar σε πραγματικό χρόνο (live).
Γιατί;
Επειδή ενεργοποιεί στον ανθρώπινο νου μια αίσθηση παρουσίας και μοναδικότητας της στιγμής: «Αυτό συμβαίνει τώρα. Δεν θα επαναληφθεί ακριβώς έτσι. Αν θέλω να το ζήσω, πρέπει να είμαι παρών.»
Σε αντίθεση με ένα video στο YouTube ή ένα post στο Facebook, το live Webinar δημιουργεί συνθήκες αληθινής δέσμευσης. Το μυαλό δεν λέει πια «το βλέπω αργότερα», γιατί το "αργότερα" δεν υπάρχει.
Ωστόσο, υπάρχει κι ένα εμπόδιο εδώ.
Όταν το live Webinar καταλήγει… μονόλογος
Πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στο Webinar, αλλά δεν συμμετέχουν. Δεν ανοίγουν κάμερα, δεν ενεργοποιούν μικρόφωνο, δεν απαντούν σε ερωτήσεις. Ο παρουσιαστής μιλάει, αλλά δεν λαμβάνει ανατροφοδότηση. Αυτό έχει σημαντική επίπτωση:
Όταν ο συμμετέχων δεν εμπλέκεται ενεργά, δεν δίνει προσοχή. Κι όταν δεν υπάρχει προσοχή, δεν μπορεί να γεννηθεί ενδιαφέρον ή επιθυμία για το προσφερόμενο αποτέλεσμα.
Άρα, το webinar χάνει τη δύναμή του ως εργαλείο μετατροπής (conversion).
Η λύση: Μετατροπή του Webinar σε Workshop
Το ερώτημα είναι: πώς μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τον συμμετέχοντα χωρίς να του ζητήσουμε ρητά “άνοιξε κάμερα και μικρόφωνο”;
Η απάντηση είναι απλή και λειτουργική:👉 Μετατρέπουμε το webinar σε workshop.
Η λέξη workshop ενεργοποιεί στο μυαλό των ανθρώπων την προσδοκία της συμμετοχής, της πρακτικής εφαρμογής και της προσωπικής εμπλοκής.
Σημαίνει: «Θα κάνουμε κάτι μαζί. Θα μάθω κάτι χειροπιαστό. Θα μου ζητηθεί να συμμετάσχω.»
Η δύναμη της συμμετοχής
Είναι διαφορετικό να ακούς μια ομιλία για την αξία της καλής επικοινωνίας, και διαφορετικό να σε προσκαλούν να κάνεις άσκηση, να δουλέψεις επιτόπου με άλλους, να εκφραστείς και να πάρεις ανατροφοδότηση.
Όταν ο συμμετέχων:
γράφει,
απαντά,
αλληλεπιδρά,
παίρνει feedback,
νιώθει ότι έλαβε πραγματική αξία. Και τότε είναι πολύ πιο πιθανό:
να παραμείνει μέχρι το τέλος,
να αισθανθεί εμπιστοσύνη,
να ενδιαφερθεί για την προσφορά σου.
Το μήνυμα με απλότητα
✅ Δεν χρειαζόμαστε ένα ακόμη Webinar.
✅ Χρειαζόμαστε μια εμπειρία που μεταμορφώνει.
✅ Και αυτό επιτυγχάνεται με ένα πραγματικό, συμμετοχικό workshop.
Επέτρεψε μου να σε βοηθήσω να δημιουργήσεις ένα Συμβουλευτικό ή Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Υψηλής Αξίας,
Θα σε καθοδηγήσω βήμα-βήμα για να το παραδίδεις ασύγχρονα, να χτίσεις μια σταθερή ροή πελατών και να αυξήσεις το εισόδημά σου χωρίς να δουλεύεις περισσότερο.
📌 Συμπλήρωσε τη σύντομη φόρμα παρακάτω για να δω αν και πώς μπορώ να σε βοηθήσω.
Θα τη διαβάσω προσωπικά και θα επικοινωνήσω άμεσα μαζί σου με τα επόμενα βήματα.
Με εκτίμηση,
Ανδρέας Τσουκίδης
Σύμβουλος Ανάπτυξης Υπηρεσιών Καθοδήγησης



Σχόλια